Winkelwagen

Totaal

Gratis verzending

Beveiligde betaling

Veelgestelde vragen doorzoeken

Is uw product beschadigd ten tijde van de levering?

Als u merkt dat een product beschadigd is ten tijde van de levering, neem dan alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Bel naar: 088 - 882 1801 (uw gebruikelijke belkosten).

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt bezorgd?

Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging. Hierin staat o.a. de levertijd vermeld. De aangegeven levertijd is bedoeld als indicatie, wat betekent dat uw bestelling onder voorbehoud ook eerder of later geleverd kan worden. Wel kunt u de bestelling volgen met het verstrekte trackingsnummer. Wij zorgen vervolgens voor levering op het door u opgegeven adres.

Wat is het retouradres?

Indien u niet helemaal tevreden bent over het product kunt u het aan ons terugsturen. Het pakket moet binnen 14 dagen na ontvangst retour gezonden worden naar ATAG Nederland B.V.:

ATAG Nederland b.v.
Antwoordnummer 4552
6920 ZX DUIVEN

Voordat u het aan ons retour stuurt dient u deze aan te melden onze verkoopbinnendienst:

Telefoon : 026 – 882 1492 of
E-mail: verkoopbinnendienst@atagnederland.nl

Welke extra kosten zijn er verbonden aan mijn bestelling?

Naast de kosten voor de producten die u besteld heeft, kunnen er eventueel verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit ziet u altijd in het overzicht van uw bestelling, voordat u uw bestelling definitief maakt.

Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?

In het bestelproces kunt u aangeven op welk adres u uw bestelling wilt laten bezorgen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Indien u direct iets via onze website wilt kopen, kunt u middels iDeal betalen. Vrijwel alle (grote) Nederlandse banken ondersteunen deze vorm van online betalen.

Binnen welke termijn kan ik annuleren?

Vanaf de dag van ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de gelegenheid om de bestelling te annuleren. U bent niet verplicht een reden van annuleren door te geven.

Hoe kan ik annuleren?

Niet helemaal tevreden?

Indien u niet helemaal tevreden bent over het product kunt u het aan ons terugsturen.Het pakket moet binnen 14 dagen na ontvangst retour gezonden worden naar ATAG Nederland B.V.

Voordat u het aan ons retour stuurt dient u deze aan te melden bij onze verkoopbinnendienst:

Telefoon : 026 – 882 1492 of
E-mail: verkoopbinnendienst@atagnederland.nl

Graag daarbij het factuurnummer en uw IBAN banknummer vermelden.

U ontvangt dan een retourbon en een kosteloos antwoordnummer. Na ontvangst en controle van het artikel zal het factuurbedrag worden gecrediteerd.

Alleen origineel verpakte en onbeschadigde artikelen worden geaccepteerd.

Zonder retourbon wordt het factuurbedrag niet gecrediteerd.

Eventuele order- of verzendkosten worden niet gecrediteerd.

Faq | ATAG