Met 'Mijn ATAG' is al jouw apparaat informatie opgeslagen op een plek. Erg handig als je een storing wilt melden, nieuwe apparaten wilt registeren of meer informatie zoekt over je apparaat.

De voordelen van een 'mijn ATAG' account:
* registreer jouw apparaat en activeer Garantie Plus!
* meld jouw storing snel en eenvoudig
* vind informatie over jouw apparaat

Winkelwagen

Totaal

Gratis verzending

Beveiligde betaling

Veelgestelde vragen doorzoeken

De zetgroep is niet uit te nemen of terug te plaatsen

Als u de zetgroep niet kunt verwijderen staat deze mogelijk nog in de uitgangspositie om koffie te zetten. Zet het toestel uit, de zetgroep verplaatst zich dan naar de onderste stand en kan verwijderd worden. Let op, het kan zijn dat er een technisch probleem is waardoor de zetgroep in de verkeerde positie staat. De zetgroep kan bijvoorbeeld te laag staan waardoor de lekbak niet te verwijderen is. In dat geval dient onze monteur deze klacht te verhelpen.

Als de zetgroep niet in de onderste stand staat, kunt u deze niet verwijderen. Probeer dit niet te forceren, want eventuele schade die hiermee veroorzaakt wordt valt niet onder de garantie. Volg daarom de volgende stappen:

  • Plaats de zetgroep niet;
  • Duw de lekbak op zijn plaats en sluit het servicedeurtje;
  • Schakel het toestel in. Het toestel voert een zelftest uit en zet de houder voor de zetgroep in de onderste stand;
  • In de display verschijnt de melding dat de zetgroep moet worden geplaatst;
  • Druk de zetgroep tussen de handen in elkaar;
  • Open het servicedeurtje en trek de lekbak iets naar voren;
  • Plaats de zetgroep;
  • Duw de lekbak terug op zijn plaats en sluit het servicedeurtje;
  • Het toestel warmt op en zal hierna de zetgroep in de juiste stand zetten, zodat het klaar is voor gebruik. Als de nok die de uitwerphaak op de zetgroep aandrijft, is afgebroken, worden de koffieschijven naast het koffiedikreservoir geworpen.

Faq | ATAG