Met 'Mijn ATAG' is al jouw apparaat informatie opgeslagen op een plek. Erg handig als je een storing wilt melden, nieuwe apparaten wilt registeren of meer informatie zoekt over je apparaat.

De voordelen van een 'mijn ATAG' account:
* registreer jouw apparaat en activeer Garantie Plus!
* meld jouw storing snel en eenvoudig
* vind informatie over jouw apparaat

Winkelwagen

Totaal

Gratis verzending

Beveiligde betaling

Veelgestelde vragen doorzoeken

Er is een probleem met de melkkan of het melkschuim

Het kan zijn dat het schuim van uw eerste kopje altijd minder is dan van uw tweede kopje. Dit is een eigenschap van een apparaat met cappuccinofunctie. Na het eerste kopje is het apparaat goed op temperatuur. U doet er daarom goed aan om voordat u een kop cappuccino zet, eerst de CLEAN knop gedurende 8 seconden ingedrukt te houden. Als er alleen warme melk uit de melkkan komt in plaats van schuim, dan kan dit twee oorzaken hebben: 1. De schuif op de melkkan staat niet op cappuccino. Bij het plaatsen van de melkkan, kan de schuif ongemerkt verplaatst worden. Zet de schuif in dit geval weer op de juiste stand. 2. De deksel van de melkkan is inwendig extreem vervuild.

Als de kwaliteit van het schuim niet voldoende is, is het belangrijk om te kijken naar welk soort melk u gebruikt. Magere melk geeft schuim dat snel inzakt. Halfvolle melk geeft schuim van redelijke kwaliteit, maar volle melk geeft mooi schuim dat lang blijft staan. Het beste resultaat krijgt u dan ook met volle melk. Een goed alternatief is sojamelk van Alpro. Ook is het belangrijk dat de melk op een optimale temperatuur is, zo rond de 7 °C.

Mocht het probleem zich blijven voordoen, dan is er waarschijnlijk sprake van een technisch probleem. Maak in dit geval een afspraak met een monteur.

 

Faq | ATAG